Functioneel beheerder CAD
FulltimeBookmark Details
Ben jij een CAD-specialist met kennis en affiniteit voor functioneel beheer? Analyseer jij businesswensen en zet je die om in oplossingen? Dan ben jij wellicht de functioneel beheerder CAD die we zoeken!
Jouw rol
Samen met een andere collega zorg je ervoor dat onze CAD- en GIS-gebruikers zo makkelijk en efficiënt mogelijk hun tekeningen, kaarten en 3D-modellen kunnen maken. Daarvoor richt je afdelingsspecifieke werkomgevingen in, maak je handige tools en zet je allerlei bibliotheken voor ze klaar. Daarnaast behoren tot je werkzaamheden:
- Je draagt bij aan een stabiel applicatielandschap voor je collega’s door applicaties functioneel te beheren.
- Je voert de regie bij installaties/upgrades en het testen van nieuwe software.
- Je beantwoordt vragen van eindgebruikers en voert regulier onderhoud uit.
- Je kunt je goed inleven in de processen van de business, geeft hen adviezen en doet voorstellen voor het oplossen van knelpunten.
Collega Mark Stals, functioneel beheerder CAD: “Onze werkzaamheden voeren we uit tussen CAD-gebruikers op werkvloer, we zijn heel erg zichtbaar voor de klant. Het geeft voldoening om vraagbaak te kunnen zijn voor de CAD-gebruikers”.
Met wie doe je dat?
Je vormt samen met een collega het team functioneel beheer CAD en werkt binnen het domein Ruimtelijk Economische Opgaven (REO). Werken binnen dit domein betekent werken aan wonen, werken, recreëren, transporteren, water en natuur. Een breed domein met uitdagende projecten. Je werkt nauw samen met de IT business partner, de leveranciers van de software, en functioneel en technisch beheerders. Als team beheer je het hele applicatielandschap van de CAD-omgeving en een deel van de GIS-omgeving.
Dit breng je mee
- Je hebt een hbo-werk- en -denkniveau.
- Je hebt ruime en aantoonbare functionele en technische implementatiekennis voor het beheer van de CAD-omgeving (MicroStation, ProjectWise, Bentley OpenCities Map, OpenRoads Designer, e.d.).
- Kennis van de Esri-applicaties ArcGIS Pro en ArcGIS Online is een pre.
- Je vindt het interessant om ook het functioneel beheer van aanvullende applicaties op je te nemen, zoals DIALux, AutoTURN, Ibis voor Infra, RoPlan, e.d.
- Je bent sociaal, dienstverlenend en analytisch ingesteld waarbij je een vertaling kan maken van een klantvraag naar een functionele oplossing. Dit doe je door naar de klant te luisteren en de kern van het probleem te analyseren.
Misschien heb je nog geen ervaring in één van de bovenstaande competenties, maar zie je jezelf wel aan de slag als functioneel beheerder CAD? Ook dan nodigen we je graag uit om te reageren op deze vacature. Samen met jou bekijken we hoe we je kunnen ondersteunen om in de rol te groeien.
Wat bieden wij?
Met een baan waarmee je impact hebt op de stad en de gemeente Eindhoven. En een informele organisatiecultuur, waar oog is voor een goede werk- en privébalans. Verder mag je rekenen op onderstaande arbeidsvoorwaarden.
- Een bruto maandsalaris tussen € 3.317,- en € 5.247,- op basis van een 36-urige werkweek. Het exacte salaris wordt afgestemd op de opleiding, kennis en ervaring die je meebrengt.
- Een jaarcontract. Als we van beide kanten tevreden zijn, wordt het omgezet naar een vast contract.
- 27 vakantiedagen per jaar (als je fulltime werkt). Hiernaast kun je ADV-dagen opbouwen en zo in totaal ongeveer 10 weken verlof opnemen per jaar. Werk je in deeltijd, dan is dat natuurlijk naar rato.
- Boven op je salaris krijg je ons Individueel Keuzebudget van 17,05 %. Dit houdt in dat er elke maand 17,05% van je bruto maandsalaris voor jou wordt gereserveerd. Dit kun je bijvoorbeeld inzetten voor de aankoop van verlofdagen of voor een fietsvergoeding. Ook kun je dit budget (deels) uit laten betalen.
- Jouw reis met het ov vergoeden wij volledig. Reis je met de auto? Dan hebben we een reiskostenvergoeding van € 0,23 per (woon-werkafstand) kilometer vanaf 7,5 km tot en met 40 km enkele reis. Kom je met de fiets/e-bike of te voet? Dan vergoeden we € 0,23 per km zonder maximum. En voor iedere dag dat je volledig thuiswerkt ontvang je ook een vergoeding.
- Een groot aanbod aan cursussen en trainingen via de Eindhoven Academie.
- Hybride werken: een mooie mix van werken op een van onze locaties of vanuit huis. We bieden (thuis)werkfaciliteiten aan om je werkplek veilig en gezond in te richten. En voor iedere dag dat je volledig thuiswerkt ontvang je een vergoeding.
- Gratis fruit in onze gebouwen en € 20,- per maand korting op een sportabonnement bij een aangesloten sportschool.
- Toegang tot de digitale versie van het Eindhovens Dagblad en 8 uur per jaar om je in te zetten voor maatschappelijke activiteiten die bijdragen aan de stad.
Nieuwsgierig naar al onze arbeidsvoorwaarden? Bekijk www.werkenvooreindhoven.nl/over-ons/arbeidsvoorwaarden.
Waar kom jij voor staan?
Eindhoven is dé stad van innovatie, technologie, design en vooral van toekomst. In het hart van onze snelgroeiende stad werken we met ruim 2700 collega’s vol energie aan een fijne stad om in te wonen, werken en recreëren. Met betrokken bewoners, partners en maatschappelijke instanties staan we samen voor onze stad.
Voor de meeste functies, zo ook voor deze functie, geldt dat hybride werken mogelijk is. Medewerkers zullen daarom minder vanuit kantoor en meer online werken. Dit betekent minder reistijd en reizen. Breng je de juiste expertise mee, maar woon je wat verder weg? Dan nodigen we jou van harte uit om ook te reageren op deze mooie inhoudelijke uitdaging!
Diversiteit en inclusie vinden we heel belangrijk. Bij ons is ruimte voor iedereen. We zijn blij met de verschillen tussen onze medewerkers. Die hebben we het liefst net zo groot als die in onze stad en regio. Want juist doordat we verschillend zijn, maken we samen onze grote plannen waar. Wil je weten hoe het is om bij ons te werken? Lees dan de verhalen van onze medewerkers op www.werkenvooreindhoven.nl.
Solliciteren?
Reageren kan tot en met 19 juni via het sollicitatieformulier op onze website.
Met vragen over de procedure of arbeidsvoorwaarden kan je terecht bij Bart van Woerkum, Recruiter via 06-42282464.
Heb je nog inhoudelijke vragen? Wendy Volkers, Teamleider Functioneel Beheer RD staat je graag te woord via 06-39081883. In het kader van ons ‘Gelijke kansen beleid’ en onze objectieve selectieprocedure is de motivatiebrief geen onderdeel meer van ons selectieproces.
Acquisitie stellen we niet op prijs.
Delen
Facebook
X
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail